Polowanie – Moje pierwsze opowiadanie

Przedstawiam wam pierwsze opowiadanie. Jest to dość skromny tekst, którego oryginał napisałem trzy lata temu pod koniec gimnazjum, ale jest on moim pierwszym dziełem i w nieco zmodyfikowanej wersji prezentuję je dzisiaj. Polowanie Mijał trzeci dzień odkąd myśliwy Dogan ruszył tropem samotnego jelenia. Uparcie, acz ostrożnie parł naprzód przez las w pogoni za tym stworzeniem …

Czytaj dalej Polowanie – Moje pierwsze opowiadanie

Zapraszam przybysze

Witajcie wszyscy, którzy trafiliście w to miejsce oraz czytacie mój pierwszy wpis. Być może zechcecie zostać na chwilę, by zobaczyć co też spisałem w swoim repozytorium, a trafiają tutaj wszelakie historie fantastyczne, jakie wykluły się w mojej głowie, a ręce zapisały i którymi zapragnąłem się podzielić szerszej publiczności. Lecz nie tylko. Znajdziecie tutaj również moje …

Czytaj dalej Zapraszam przybysze